بهرام نورائی

بهرام نورائی ، شاعر، خواننده، ترانه سرا و آهنگساز فعال در موسیقی هیپ هاپ ایران است که با زمینه شعری سیاسی-اجتماعی خود به شهرت رسید. او از سال ۱۳۸۱ تا کنون در زمینه‌های مختلفی از رپ فارسی فعالیت داشته‌ است و جز ستون‌های اصلی و تأثیرگذار موسیقی زیرزمینی ایران به شمار می‌رود. همچنین رسانه های هافینگتون پست و المانیتور از وی به عنوان یکی از ۵۰ شخصیت تاثیرگذار در فرهنگ خاورمیانه یاد می کنند.

اولین و کامل ترین فول آرشیو بهرام نورائی

 

تک آهنگ گوشت (۱۳۹۴)

اولین تک آهنگ بهرام نورائی پس از چهار سال که از انتشار آلبوم اشتباه خوب می‌گذرد. او با اشتراک ویدیویی در اینستاگرام خبر انتشار این آهنگ را به طرفداران خود داد.

پس از انتشار تیزر این آهنگ تعداد زیادی از آرتیست های رپ فارسی از جمله صادق، بامداد، جاستینا، نیموش، آتور، کابوس، شانو، فرید و… با بازنشر پست بهرام در استوری خود از او حمایت کردند.

 

Written By: Bahram

Special Thanks To: Nesa Azadikhah

Mix & Mastering: Ashkan Mousavi

Record Label: Peeleh

Artwork by: Setareh Malekzadeh

Release Date: May 17, 2019

 

 

 

 


اشتباهخوب (۱۳۹۴)

سرانجام انتظارها به پایان رسید ، آلبوم جدید و فوق العاده زیبای بهرام به نام اشتباه خوب منتشر شد ، همونطور که پیشتر اعلام شده بود آهنگسازی و میکس و مسترینگ این مجموعه با مهدیار آقاجانی بوده ، این آلبوم هفتمین آلبوم بهرام نورائی و سومین آلبوم رسمی و استودیویی او پس از مجموعه های ماندگار ۲۴ ساعت و سکوت می باشد . در ضمن این اولین مجموعه بهرام پس از خروج وی از کشور می باشد که پس از چهار سال سکوت منتشر میشه و تحت همین شرایط سبک و موضوعی متفاوت نسبت به کارهای پیشین او دارد ، از جمله نکات حائز اهمیت این مجموعه که در نوع خودش بی نظیر بوده این است که آهنگسازی تمامی ترک ها در ادامه ی هم هستند و کل مجموعه یک مسیر خاص را دنبال میکند ، این ابتکار را باید مدیون پدیده آهنگسازی ایران مهدیار آقاجانی دانست ، از همین جهت پیشنهاد می شود ترک ها را به ترتیب گوش کنید ، پیشنهاد میکنم به هیچ عنوان این اثر بی نظیر رو از دست ندید .

 

  1. Khoob
  2. Saz
  3. Lams
  4. Naghsh
  5. Negah
  6. Jang
  7. Tekrar
  8. Niaz
  9. Zakhm
  10. Rishe
  11. Momken
  12. Mordab
  13. Sooz
  14. Boresh
  15. Solh
  16. Eshtebah

      DOWNLOAD ALL IN ZIP FILE

 


سکوت (۱۳۹۰)

این مجموعه شامل ۱۴ اثر است و در ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۰ به صورت دیجیتالی منتشر شده است. در این مجموعه ارجاعات فرهنگی و هنری بیشماری به شخصیت های برجسته فرهنگی ایران چون احمد شاملو، فروغ فرخزاد و علی شریعتی وجود دارد. همچنین اثر "خورشید خانم" در این مجموعه اولین نمونهانتزاعی پست مدرن موسیقی رپ فارسی ست. در آهنگسازی این اثر از آواهای مامک خادم، از پیشگامان موسیقی تلفیقی، نمونه برداری شده است. بعد از انتشار این آلبوم که آخرین همکاری بهرام با تشکل دیواره دیگه ترکی منتشر نشد تا اشتباه خوب . بعد از این آلبوم طرفدارای بهرام یه یاغی معروف شدن . دانلود کنین و لذت ببرین .

DOWNLOAD ALL IN ZIP FILE

 

 


۲۴ ساعت (۱۳۸۷)

اولین آلبوم رسمی بهرام تحت لیبل دیوار رکورد در ۸۷ منتشد شد . این آلبوم یاد آور تحول بزرگ در رپ فارسی بود . امیدوارم از این آلبوم لذت ببرید.

 


نوار قلب (۱۳۸۶)

این آلبوم شروع معروفیت بهرام بود . ترک نامه به رئیس جمهور از بهترین ترک های بهرامه که تو این آلبوم قرار داره . در و در ضمن تو آهنگ پاشو بیا همرام هم خودش اعلام میکنه لقبشو که میگه "اعتبار رپ فارس" و چنین شد که شد اعتبار رپ فارس 

DOWNLOAD ALL IN ZIP FILE

 


درد دل (۱۳۸۴)

یکی دیگه از شاهکار های بهرام در زمانی که کسی رپ رو به خوبی نمیشناخت آلبوم درد دل بود امیدوارم لذت ببرین .

  1. Bonbast
  2. Darde Del
  3. Haroom Zadeh
  4. Iran
  5. Khanoom
  6. Osveh
  7. Parvardegar
  8. Soltane Rap

 


فرصت (۱۳۸۲)

آهنگ گیربکس که بیشترتون شنیدین تو این آلبوم قرار داره . بهرام با کسایی مثل ته خز و کپک و ولفگان تو این آلبوم همکاری داشته . امیدوارم از شنیدنش لذت ببرید .

  1. Azan
  2. Dige Nemikhamet
  3. Forsat
  4. Gear Box
  5. Javooni
  6. Lashgare Man
  7. Man Ba To
  8. Rape Iran

DOWNLOAD ALL IN ZIP FILE

 

 


بهرام (۱۳۸۱)

این آلبوم اولین آلبوم بهرام بوده هر چند ضعیف ولی بعضی ترک هاش خیلی خوبه . ترک فقر بهرام فک میکنم خیلی مورد توجه اون زمان قرار گرفته بود .

  1. Bahram
  2. Bia Ba Man Beraghs
  3. Faghr
  4. Intro
  5. Khato Neshon
  6. Tashakor Az Madaram
  7. Tehroon

DOWNLOAD ALL IN ZIP FILE

 

 

 


تک آهنگها

سروش هیچکس از تک آهنگ ما با همیم به همراهی پیشرو به عنوان یکی از قویترین تِرک های رپ فارسی نام برده ، همچنین تک آهنگ اینو بفهم همراه عرفان یکی از بهترین های تاریخ رپ فارسیست .

  1. Ma Ba Hamim (Ft. Pishro)
  2. Ino Befahm (Ft. Erfan)
  3. Payeye Kar (Ft. Nimosh)
  4. Marge Rape Fars (Ft. Tighe & Sachme)